Procedura wydawnicza
Procedura wydawnicza
Pierwszym krokiem jest kontakt mailowy za pomocą ogólnego adresu mailowego Wydawnictwa [poczta@alfamedica.pl] lub telefoniczny [tel. 33 816 90 79].
Osobą odpowiedzialną za kontakty z Autorami jest:
Jan Wilam
janwilam@wp.pl
tel. 601 887 111
Następnym krokiem jest przedstawienie do wglądu pliku z publikacją (Wydawca zobowiązuje się do zachowania poufności i tajemnicy korespondencji) lub wypełnienie przesłanego na wskazany adres mailowy formularza „Propozycja wydania książki”.
Po otrzymaniu od Autora pliku z publikacją, przeprowadzeniu procedury recenzji i podpisaniu umowy wydawniczej Wydawca rozpoczyna prace redakcyjne nad tekstem, które na pierwszym etapie obejmują korektę językową i stylistyczną oraz skład komputerowy. Złożony tekst kierowany jest do lekarza specjalisty z zakresu wydawanej publikacji, który czyta tekst pod kątem merytorycznym i nanosi na tekście ewentualne uwagi, sugestie i pytania do Autora.
Złożony tekst (z ewentualnymi uwagami redakcyjnymi) przekazywany jest do korekty autorskiej i na tym etapie możliwe są jeszcze różne zmiany w tekście, np. zmiana kolejności lub dodanie nowych rozdziałów.
Nasza wiedza i wieloletnie doświadczenie przekładają się na wysoki standard usług wydawniczych, a głównymi atutami są: bezpośredni i osobisty kontakt z Autorami, rzetelność oraz szybkość działania
Przejdź do strony głównej