I. Postanowienia ogólne
- Regulamin określa warunki i zasady sprzedaży prowadzonej przez Wydawnictwo Medyczne „Alfa-Medica Press” s.c. Jan Wilam, Jaromir Szałajko, z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Cygański Las 11, wpisanej do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Bielska-Białej pod numerami 47350 i 47351, NIP 547-004-63-67, Regon 070401486 zwanej dalej Księgarnią internetową i działającą pod adresem www.alfamedica.pl
- Przedmiotem sprzedaży Księgarni Internetowej są publikacje w formie papierowej (książki i czasopisma).
- Kupującym (zwanym dalej: Klientem) może być każda osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, wykazująca pełną zdolność do czynności prawnych.
- Każda osoba składająca zamówienie jest zobowiązana zapoznać się z Regulaminem sprzedaży. Nieznajomość Regulaminu nie zwalnia Klienta z przestrzegania zawartych w nim zasad.
- Dokonanie zakupów w Księgarni internetowej jest jednoznaczne z potwierdzeniem faktu zapoznania się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacją w obowiązującej formie.
II. Składanie zamówień
1. Zamówienia można składać:
· na stronie internetowej – bezpośrednio ze strony prezentującej książkę
· telefonicznie – (33) 816 90 79 w godzinach od 8.00 do 16.00
· e-mailowo – poczta@alfamedica.pl
· listownie – Wydawnictwo Medyczne „Alfa-Medica Press”, ul. Cygański Las 11, 43-309 Bielsko-Biała.
2. Zakupów można również dokonywać osobiście w siedzibie Wydawnictwa, przy ul. Cygański Las 11,
w Bielsku-Białej,w godzinach od 8.00 do 15.00.
3. Ceny książek zawierają 5% podatek VAT i obowiązują w chwili składania zamówienia przez Klienta.
Informacja na temat całkowitej kwoty do zapłaty (z ewentualnym kosztem dostawy) przedstawiana jest po dokonaniu
przez Klienta wyboru formy dostawy zamówienia i formy płatności.
Koszt dostawy doliczany jest proporcjonalnie do cen książek na fakturze lub paragonie.
4. Wraz z zakupioną publikacją Klient otrzymuje paragon fiskalny (klient indywidualny) lub fakturę VAT
(przedsiębiorcy, instytucje) będące potwierdzeniem zakupu publikacji.
5. Po złożeniu zamówienia przez Klienta zostaje ono zapisane na koncie Klienta i w ciągu kilku minut na podany
przez Klienta adres mailowy zostaje przesłane potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji.
Z chwilą otrzymania przez Klienta formularza potwierdzenia Klient zawiera z Wydawnictwem umowę
sprzedaży zamawianych książek.
6. Klient może jednak odstąpić od umowy na zasadach opisanych w punktach V i VI.
III. Formy płatności
- Przedpłata:
· przelew bankowy na konto: Alior Bank S.A. 95 2490 0005 0000 4500 2318 4481,
2. Gotówka:
· płatność przy odbiorze (przesyłka za pobraniem),
· w siedzibie Wydawnictwa.
IV. Czas realizacji dostawy i opłaty za przesyłkę
1. Wysyłka zamówionych książek następuje w ciągu dwóch dni roboczych:
· od momentu złożenia zamówienia w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze, realizowanych przez firmę kurierską DPD,
· od momentu wpływu należności na konto Wydawnictwa w przypadku zamówień płatnych przelewem.
2. W przypadku opóźnienia w realizacji zamówienia spowodowanego np. chwilową niedostępnością tytułu Klient
o zaistniałej sytuacji zostanie poinformowany telefonicznie lub e-mailowo.
3. Wysyłka zamówień jest realizowana przez:
· Pocztę Polską (przesyłka priorytetowa)
· firmę kurierską DPD.
4. Odbiór publikacji jest możliwy również w siedzibie Wydawnictwa w dni powszednie w godz. 8.00–16.00.
5. Czas doręczenia przesyłki pod wskazany adres jest uzależniony od wybranej formy płatności i sposobu dostawy.
Szczegółowe informacje na temat kosztów wysyłki zawiera „Tabela opłat”.
V. Anulowanie zamówienia
- Zamówienie można anulować do godz. 10.00 w następnym dniu roboczym po złożeniu zamówienia, dzwoniąc pod numer (33) 816-90-79 lub wysyłając e-mail na adres księgarni internetowej. Nie ma możliwości anulowania zamówienia, które zostało już wysłane.
VI. Zwroty
- Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r., Dz. U. z 2014 poz. 827 Klient ma prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy sprzedaży i zwrotu towaru bez podania przyczyny w terminie 14 dni od jego otrzymania.
- Zakupiony towar podlega zwrotowi pod warunkiem, że jest kompletny, nie nosi śladów użytkowania oraz nie został w żaden sposób uszkodzony.
- Rezygnacji (odstąpieniu od umowy) należy powiadomić Księgarnię internetową (we wskazanym terminie 14 dni) poprzez wypełnienie „Formularza o odstąpieniu od umowy”, który należy przesłać pocztą elektroniczną (w formie podpisanego skanu, na adres: poczta@alfamedica.pl) lub tradycyjną (na adres: Wydawnictwo Medyczne „Alfa-Medica Press”, ul. Cygański Las 11, 43-309 Bielsko-Biała), a następnie odesłać zwracany towar na adres: Wydawnictwo Medyczne „Alfa-Medica Press”, ul. Cygański Las 11, 43-309 Bielsko-Biała, w terminie 14 dni od daty złożenia oświadczenia.
- W celu usprawnienia rozpatrywania chęci zwrotu towaru, zgłoszenie powinno zawierać: dane Klienta, numer faktury/paragonu, datę zamówienia oraz kwotę transakcji.
- Zwracany towar należy prawidłowo zabezpieczyć na czas transportu.
- Do zwracanego towaru należy dołączyć kopię dowodu zakupu (kopia faktury, paragonu).
- Zwrot publikacji następuje na koszt Klienta.
- Zwroty będą na bieżąco rozpatrywane przez Wydawnictwo, które gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru (bez kosztów przesyłki). Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 10 dni roboczych od otrzymania zwróconego towaru, przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta.
VI. Reklamacje
- Jeżeli po otrzymaniu przesyłki Klient znajdzie w otrzymanym towarze wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas transportu, lub stwierdzi niezgodność z treścią zamówienia, powinien odesłać towar przesyłką pocztową na adres: Wydawnictwo Medyczne „Alfa-Medica Press”, ul. Cygański Las 11, 43-309 Bielsko-Biała. Do przesyłki należy dołączyć wypełniony i podpisany „Formularz reklamacji”.
- W przypadku braku możliwości wymiany publikacji (na przykład z powodu wyczerpania nakładu) Księgarnia zaoferuje możliwość zamiany tytułu na inny równowartościowy lub zwrot kwoty równej cenie publikacji. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych od momentu rozpatrzenia reklamacji, przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta w „Formularzu reklamacji”.
- Księgarnia nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
- Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego Księgarnia zwraca przelewem na konto wskazane przez Klienta w „Formularzu reklamacji” – po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji.
- Zgłoszenia reklamacyjne będą na bieżąco rozpatrywane przez Księgarnię w terminie nie dłuższym niż 14 dni od otrzymania reklamacji. Księgarnia zastrzega sobie prawo do nierozpatrywania reklamacji wynikających z nieznajomości Regulaminu.
- O przebiegu procedury reklamacyjnej Klient będzie powiadamiany indywidualnie.
VII. Bezpieczeństwo i ochrona danych
- Księgarnia gwarantuje Klientowi ochronę danych osobowych. Dane Klientów wykorzystywane są wyłącznie do realizacji zamówień i prowadzenia statystyk sprzedaży, oraz przesyłania informacji o publikacjach i działalności Wydawnictwo Medyczne „Alfa-Medica Press”.
- Dane osobowe są przechowywane w sposób uniemożliwiający dostęp osobom trzecim zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926). Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z wyrażeniem przez Klienta zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu jego realizacji.
VIII. Regulamin obowiązuje od 25.12.2014 r.
Przejdź do strony głównej